Vildt & Vin 2018

Kronjyllands Jagtforening inviterer til Vildt – og Vinaften Fredag d. 23. februar 2018 kl. 18.30.

Vi gentager  arrangementet på Randers Produktionshøjskole, hvor køkkenet og eleverne igen i år får lov til at lave en lækker menu, baseret på vildt fra årets jagtsæson.

Tag familien, de gode venner, eller dine naboer med til en aften med vildt på tallerkenen. Alle gæve jægere ved, hvad man kan få ud af det vildt, der bliver nedlagt på en jagt. Men ved andre det ?

Vinen levers af Best Selection, Randers, og er sammensat i forhold til menuen. Vinen som vi bliver præsenteret for, kan desuden købes til favorable priser under selve arrangementet.

Kurvertpris pr. person kr. 350,-

Som noget nyt, har du nu mulighed for at bestille bord, så du kan være sikker på at sidde sammen med dem, du tilmelder.

Bindende tilmelding til foreningens kasserer Rene Hjorth : kasserer@kronjyllandsjagtforening.dk

Har du spørgsmål, kan du ringe til Rene på mobil: 4279 0029, eller Michael Ramlau mobil 40151542
Først til mølle princippet er gældende. Max deltagerantal 70 personer.

Vi glæder os til at se jer til en aften med vildt på tallerkenen.