Vin- & Vildtaften 2017

Vi er glade for at kunne melde alt udsolgt. Det er selvfølgelig synd for dem, der gerne ville have været med. Men det er dejligt for dem der arbejder med at stable det på benene, at så mange gerne vil med.

Alle gæve jægere ved, hvad man kan få ud af det vildt, der bliver nedlagt på en jagt, men ved andre det ?

fredag 3. marts kl. 18.30 inviterer Kronjyllands Jagtforening til Vin – og Vildtaften på Engboulevarden 30 i Kristrup, 8960 Randers SØ.

I stil med sidste år, har vi igen lavet en aftale med Randers Produktionshøjskole, som får lov til at trylle med de råvarer, som jagten har indbragt. Vinen levers af Best Selection, Randers, og er sammensat i forhold til menuen.

Vinen som vi bliver præsenteret for, kan desuden købes til favorable priser under selve arrangementet.

Kurvertpris pr. person kr. 350,-
Bindende tilmelding til Rene Hjorth på  kasserer@kronjyllandsjagtforening.dk. Max deltagerantal 50 personer.

Har du spørgsmål, kan du ringe til Rene Hjorth på mobil 4279 0029, eller Michael Ramlau på mobil 4015 1542

Tag familien, de gode venner, eller dine naboer med til en aften med vildt på tallerkenen.

Vi glæder os til at se dig.