POP-UP Restaurant. Vin & Vildt

Kære Medlemmer.

Efter et langt forarbejde og planlægning er det en glæde at kunne fortælle at den længe omtalte Pop-up restaurant nu er en realitet.

Restauranten med navnet Vin & Vildt, bliver etableret på Randers Produktionshøjskole på Engboulevarden 30, Kristrup fredag d. 10. august og lørdag d. 11. august med start kl. 19.00 begge aftener.
Der serveres en 4-retters gourmetoplevelse med tilhørende udsøgte vine.
I forbindelse med Vin & Vildt restauranten etablere vi en øl- og vinbar, hvor du kan nyde et glas vin eller en lokalbrygget øl, der smager af Kronjylland, enten før eller efter middagen.
Gå ind på https://kronjyllandsjagtforening.safeticket.dk/events og reserver allerede nu dine billetter. Der udbydes i alt 2 x 70 billetter, hvor ”først til mølle princippet” er gældende.

Hjælpere.

Vi har tænkt os at middagen skal afvikles efter de samme retningslinjer som er gældende på en fællesjagt. For at vi kan få arrangementet til at blive en oplevelse for vores gæster, og for at gæsterne kommer i den rette stemning, har vi brug for nogle hjælpere, både i restauranten og i baren.
I forbindelse med afholdelse af parole og for at ære det nedlagte vildt har vi brug for jagthornsblæsere. Disse blæsere skal kunne blæse signalerne ”Frokostsignalet”, ”Fasanen”, ”Dådyret” og ”På gensyn”.
Hver aften skal der bruges 4 hjælpere i restauranten til at hjælpe med servering udtagning og skænkning af vin.
I baren skal der bruges 2-3 personer, som skal stå for salg af øl og vin.
Har du lyst til at hjælpe og på den måde støtte din forening, og samtidig være med til at skabe et par aftener ud over det sædvanlige, så send en kort mail til:
Michael Ramlau, ramlau@vestdjursnet.dk med angivelse af hvilket job du kunne tænke dig, og hvilken aften du har lyst til at være med. Har du spørgsmål eller andet, er du velkommen til at ringe på 40151542.
Vi glæder os til at se dig, uanset om du er gæst eller hjælper.