Indviet

Lørdag d. 26. august er vel overstået, og vi har fået indviet vores nye klubhus. Det er næste færdigt, entreprenøren mangler nogle småting men i det store og hele kan vi nu bruge det. Det har også været tiltrængt, det er bare ikke det samme med en skurvogn. Flugtskydningsbanen har levet med mere eller mindre midlertidige omgivelser, siden vi påbegyndte renoveringen af det gamle klubhus i april 2016. Men nu er det slut, vi har områdets flotetste klubhus, med helt moderne faciliteter. Kom ud og se det, og kom ud og skyd lidt lerduer. Så snart vi har samling på billederne kommer de på hjemmeside.

Vores åbent hus forløb godt, med godt vejr, fadøl, grillpølser og mange besøgende. Tillykke til alle medlemmer med det nye klubhus.