Hvalpe / Apportering

APPORTERING

I Kronjyllands jagtforenings hundeudvalg, har vi snakket om, at lave et apporteringskursus. Kurset er tænkt for hunde og hundefører, der skal til at arbejde mere målrettet med apportering, og vil være træning i apportering med dummyer. Vi tror at det kan være interessant for dem som allerede har trænet, og som ikke har startet på apportering med vildt – eller ikke ønsker at arbejde med vildt.

Vi afholder træningen på foreningens skydebane i Assentoft, træningen omfatter ikke apportering fra vand.

Vi træner fra 13/8 til 10/9, altså tirsdage fra kl 19.
Pris 200 kr. for medlemmer / 250 kr. for ikke medlemmer

Træningen er åben for alle med apporterende hund.
Tilmelding til Peter Schmidt på 4094 0043 eller hund@kronjyllandsjagtforening.dk

HVALPETRÆNING

Indendørs hvalpe træning. Almindelig grunddressur og træning for årets jagthunde hvalpe. 8 gange træning. Træningen er åben for alle.

Træningen fokuserer på lydighed og på at skabe et godt grundlag for samarbejdet imellem hund og fører. Der trænes i en time. Efter træningen vil der være mulighed for at mødes i rytterstuen, hvor vi snakker om hundetræning og adfærd.

Start 17. september kl 19.30, træning følgende tirsdage bortset fra uge 42.
Pris 350 kr for medlemmer / 400 kr. for ikke medlemmer

Begrænset plads, så tilmelding er nødvendig.