Træning til haglskydeprøve

Flugtskydnings banen i Assentoft holder åben 2 gange i 2017 - 27. maj og 5. august - for nye jagttegnsløsere, der skal træne til haglskydeprøve. På banen vil være instruktører, der kan hjælpe med at få rettet din skydning til, men du skal selvfølgelig træne mere for at være sikker i håndtering og skydning. Du vil også kunne skyde på de baner der ikke bruges til instruktion, men uden instruktion.

Du betaler 50 kr. for at deltage på dagen, og almindelig pris for lerduer og haglpatroner, hvis du køber dem på banen. Hvis du er nyindmeldt kursist medlem af Kronjyllands Jagtforening, så husk at du kan få 150 kr. indsat på skydekortet, hvis du køber et skydekort til 100 kr.

Banen er åben, men vi vil gerne vide lidt om hvor mange der kommer, så vi har de instruktører der skal til. Så tilmelding til Mikkel Skipper på flugtskydning@krunjyllandsjagtforening.dk eller mobil 6017 7741.

Opdateret d. 17. april 2023